Jen počkej, budeš můj. Troufalé k-poperky a neúnavná Taylor Swift si berou, co jim patří

20. červenec 2023

Taylor Swift je nyní hudebnicí s největším počtem No. 1 desek všech dob. Dopomohla tomu „staronová” třetí studiovka Speak Now, která čerstvě vyšla v přenahrané Taylor’s Version. Před ní rekord držela Barbra Streisand, a když přidáme hudebníky, s aktuálními 12ti zářezy se teď Taylor dělí o celkové třetí místo s Drakem. Před nimi jsou už jen Jay-Z a The Beatles. Hitová pitevna Radia Wave tentokrát také o troufalém a ultra chytlavém k-popu!

„Na planetě Zemi je 70 miliard lidí, kde se všichni schovávají?“ zaznělo opakovaně z gramofonu jedné fanynky Taylor Swift, když si pustila B stranu jejího nového vinylu. Šlo o kryptickou zprávu přímo od zpěvačky? Nebo o něco zcela jiného? Dozvíte se v newskách Velkých čísel, ve kterých Annabelle s Filipem probrali mimo jiné odvážné výroky Damona Albarna či chystanou show Travise Scotta u pyramid v Gíze.

Filip si neuvědomil, jak moc bezostyšný je nový singl Jung Kooka z BTS, na kterém ho doprovodila ještě skvělá rapperka Latto, dokud mu Annabelle nevysvětlila, že poslouchá clean verzi. Přišel údiv, ale také možná blýskání se na ještě horší časy. „To teprv počkej, až se vrátí z armády!“ zvolal Filip. A Annabelle se nemůže dočkat. Ne o tolik méně troufalý je i ultra chytlavý singl od k-popového girlbandu NewJeans s názvem Super Shy. „Jsem super stydlivá, ale jen počkej, budeš můj,“ zpívá se v něm.

Postarali se Jung Kook z BTS a rapperka Latto o hit letošního léta? A co lze zatím říct o společném projektu Nik Tenda a NobodyListen? Pusťte si čerstvý díl Velkých čísel!

autoři: Filip Černý , Annabelle
Spustit audio

Více z pořadu

Mohlo by vás zajímat

E-shop Českého rozhlasu

Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?

Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

jak_klara_obratila_na web.jpg

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama

Koupit

Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.