Velikonoční groovy pomlázka s A-P Connection, Maysou Leak, Brit Funk Association nebo De-Phazz

5. duben 2024

S novými alby přicházejí dvojice A-P Connection, kteří vydali čtvrté studiové album Sky Odyssey nebo zpěvačka Maysa Leak, která navázala remixovým albem Remix For Your Soul na své poslední album Music For Your Soul. Zatímco Nikka Costa, Tonya Graves nebo Nai Palm s kapelou Hiatus Kaiyote, vydávají nové singly, Ashley Slater rovnou představuje zbrusu nový projekt Heptet.

Maysa Leak loni vydala desku Music For Your Soul, na kterou po roce navazuje remixovou variantou Remix For Your Soul. Poslechnout si veškerou nadílku úprav původních skladeb můžete tady.

Francouzští A-P Connection mají venku desku Sky Odyssey s řádkou hostů jak za vokály, jako třeba Nate Williams, Omar, Gloria Tells nebo Heather Haywood, tak i za hudebními nástroji, jako je dechová sekce Horn House.

Nikka Costa i v druhém singlu Keep It High z na 7. června chystané desky Dirty Disco dokazuje, že to s tím funkovým zvukem myslí opravdu vážně a zvyšuje tak náš level těšení se vysoko přesně, jak sám single hlásá. Jen tak dále!

Brit Funk Association loni vydali desku Ancestral Voices, na kterou ještě navazují pár nevydanými kousky, tak jako tady na EPčku ke skladbě Take It In Stages (Write Those Pages).

Ani jeden tón, který zazní na nové desce německých De-Phazz, dle slov jejich zakladatele a hlavního tvůrce Pita Baumgartnera nebyl vytvořen jím. Takto vtipně glosuje v informačním textu, který kapela vypouští k novému albu Pit Sounds. Tady si jej můžete nejenom poslechnout, ale i pořídit v rozličných formátech a podpořit tak jejo vznik.

Playlist dílu najdete tady

Spustit audio

Více z pořadu

Mohlo by vás zajímat

E-shop Českého rozhlasu

Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?

Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

jak_klara_obratila_na web.jpg

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama

Koupit

Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.