Co chybí hrám k dokonalosti? Víc originality, svobody i minimalistická navigace

7. srpen 2020
Podcasty, rozhovory, příběhy Další podcasty, rozhovory a příběhy Ze hry Watch Dogs Legion

Moderátorům Questu Jardovi, Šárce a Lukášovi v létě stále chybí nové hry, ale místo aby se tentokrát ohlíželi do minulosti, obrací svou pozornost směrem k budoucnosti. A tomu, které zvyky by jejich oblíbená forma zábavy mohla konečně opustit a začít je dělat jinak.

Jarda Möwald nesnáší dlouhé hry, což je ovšem téma, kterému se trojice zevrubně věnovala v jedné z předchozích epizod. Šárku Tmějovou zase otravují uživatelská rozhraní, která ji nutí spoléhat se na minimapu a navigaci, aniž by se musela orientovat podle prostředí. Lukáše Grygara rozčiluje, když ho herní vývojáři nutí vést dialog za chůze, jejíž rychlost se pro hráče a nehratelné postavy liší, a musí kvůli nim buď zpomalit, nebo naopak popobíhat.

Čtěte také

Jardu ale ze všeho nejvíc vytáčí záležitost, která není přímo součástí her, ale spíš jejich propagace, a nadměrné používání slůvka „revoluce“. Budou letošní podzimní tituly v čele s Watch Dogs Legion revoluční? Podle moderátorů Questu by jim v dnešní době k této nálepce mohly stačit třeba rozumně rozmístěné checkpointy anebo absence zbytečné mobilní aplikace.

Umí dnešní hry navodit pocit neodkladného nebezpečí? Jak moderátorská trojice obstojí v improvizovaném herním kvízu? Pusťte si celý díl nejnovějšího Questu, který vůbec není tak negativní, jak by se mohlo na první poslech zdát.

Spustit audio