Co chybí hrám k dokonalosti? Víc originality, svobody i minimalistická navigace
Moderátorům Questu Jardovi, Šárce a Lukášovi v létě stále chybí nové hry, ale místo aby se tentokrát ohlíželi do minulosti, obrací svou pozornost směrem k budoucnosti. A tomu, které zvyky by jejich oblíbená forma zábavy mohla konečně opustit a začít je dělat jinak.
Jarda Möwald nesnáší dlouhé hry, což je ovšem téma, kterému se trojice zevrubně věnovala v jedné z předchozích epizod. Šárku Tmějovou zase otravují uživatelská rozhraní, která ji nutí spoléhat se na minimapu a navigaci, aniž by se musela orientovat podle prostředí. Lukáše Grygara rozčiluje, když ho herní vývojáři nutí vést dialog za chůze, jejíž rychlost se pro hráče a nehratelné postavy liší, a musí kvůli nim buď zpomalit, nebo naopak popobíhat.
Čtěte také
Jardu ale ze všeho nejvíc vytáčí záležitost, která není přímo součástí her, ale spíš jejich propagace, a nadměrné používání slůvka „revoluce“. Budou letošní podzimní tituly v čele s Watch Dogs Legion revoluční? Podle moderátorů Questu by jim v dnešní době k této nálepce mohly stačit třeba rozumně rozmístěné checkpointy anebo absence zbytečné mobilní aplikace.
Umí dnešní hry navodit pocit neodkladného nebezpečí? Jak moderátorská trojice obstojí v improvizovaném herním kvízu? Pusťte si celý díl nejnovějšího Questu, který vůbec není tak negativní, jak by se mohlo na první poslech zdát.
Více z pořadu
Mohlo by vás zajímat
E-shop Českého rozhlasu
Starosvětské příběhy lesníků z časů, kdy se na Šumavě ještě žilo podle staletých tradic.
Václav Žmolík, moderátor
3x Karel Klostermann
Komplet obsahuje dva šumavské romány Ze světa lesních samot, V ráji šumavském a povídkový soubor Mrtví se nevracejí z pera klasika české literatury Karla Klostermanna (1848 - 1923), který tomuto kraji zasvětil celé své dílo.