Co si Bůh objedná, to si zaplatí, říká k chystané akci Národní probuzení její organizátor
Pomalu, ale jistě se začíná organizovat kampaň Národní probuzení. Má ambici během listopadu seznámit všechny lidi na území Česka s křesťanskou zvěstí. Stojí za ní iniciativa Connect Disciples Prague, která je spjatá s evangelikálně letniční Církví bez hranic. Svou domovskou církev i poselství akce přišel do pořadu Hergot! přiblížit Josef Bajzík.
„Určitě neplánujeme strašit lidi peklem. Také nechceme mít ve sdělení věci, které by mohly rozdělovat denominace nebo společnost. Rovněž tam nechceme mít slova, na která jsou lidé alergičtí,“ poodhaluje Josef, čím chce během podzimní kampaně oslovit, a připouští, že mezi tato slova může patřit i jméno Ježíš.
Velkolepý plán by měl být dosažen v součinnosti s jinými křesťanskými církvemi. Vzhledem k jejich odlišnostem se jeho realizace neobejde bez kompromisů. „Člověk musí udělat ústupek, nemůže razit tu svojí pravdu. Myslím si, že to alespoň otevře nějakou diskusi a propojí vztahy,“ říká organizátor akce a na otázku po financování říká, že „co si Bůh objedná, to si zaplatí“.
Jakým pozitivním sdělením hodlá Národní probuzení oslovit veřejnost? Jaký význam má slovo národní v názvu iniciativy? Jak podle Josefa vypadá osobní vztah s Bohem? A proč používá ve svém vyjadřování vojenskou hantýrku? Poslechněte si záznam rozhovoru!
Více z pořadu
Mohlo by vás zajímat
E-shop Českého rozhlasu
Starosvětské příběhy lesníků z časů, kdy se na Šumavě ještě žilo podle staletých tradic.
Václav Žmolík, moderátor


Zmizelá osada
Dramatický příběh viny a trestu odehrávající se v hlubokých lesích nenávratně zmizelé staré Šumavy, několik let po ničivém polomu z roku 1870.