Nejzvláštnější herní konce. Kde bouchají atomovky a který horor ovládá shiba-inu?

16. červenec 2021
Podcasty, rozhovory, příběhy Další podcasty, rozhovory a příběhy Shiba-inu ve hře Silent Hill 2

Jarda, Šárka a Lukáš s pocitem dobře odvedené práce rádi dohrávají hry. Občas je ale namísto uspokojivého příběhového zakončení čeká jen šok, zklamání anebo hůř – cliffhanger poutající na další díl, který ale ani po letech nepřijde.

Trojice moderátorů se tentokrát z principu debaty nevyhýbala spoilerům, a to vesměs na hry přes deset let staré, ale probrala i konce čerstvějších titulů. Jardu v poslední době pohoršil konec Far Cry 5, kdy mu události předchozích desítek hodin sice napověděly, že ani závěr asi nebude žádným epickým veledílem, ale po sblížení s vůdcem kultu Josephem Seedem při dopadu atomových bomb musel skutečně sbírat čelist z podlahy.

Lukáš zase neocenil poslední třetinu Fahrenheitu od studia Quantic Dream, která se z relativně přízemního vyšetřování vraždy zvrhne v nadpřirozenou grotesku se spektrálními brouky, mimozemšťany a nekrofilním početím. Naopak ale vyzdvihl závěrečné minuty logické plošinovky Inside s carpenterovským monstrem, které zatoužilo po svobodě.

Šárka si při zmínce o podivných koncích vybaví japonské hry a sérii Silent Hill, kde opět často figurují mimozemšťani, prolamování čtvrté stěny a také fenka rasy shiba-inu, která celou simulaci zamlženého maloměsta ovládá svými tlapkami. A když přišla řeč na konec nezávislé plošinovky Braid, která si kreativně pohrává s klasickou tropou dámy v nesnázích, vpašoval Jarda do hovoru zase své oblíbené jaderné pumy.

Proč je Jarda fixovaný na atomovky? Má Lukáš radši Fahrenheit nebo další z her od Quantic Dream Beyond: Two Souls? A proč Šárka pořád vyhlíží Star Wars: Knights of the Old Republic 3? Poslechněte si celý díl Questu o divných herních koncích.

Spustit audio