Quest: Recenze Quantum Break a konec Xboxu 360
V novém Questu nesoucím se v duchu „když něco končí, něco nového začíná“ se loučíme s desetiletým Xboxem 360 a vítáme čerstvou exkluzivní značku Microsoftu Quantum Break.
Xbox 360 byl pro Microsoft zásadní úspěch. Téměř bezchybně využil časového náskoku před PlayStationem 3, na rozdíl od původního Xboxu se prosadil i v Evropě a dodnes se ho prodalo přes 80 milionů kusů. Letos v dubnu americký gigant oznámil, že s výrobou Xboxu 360 po více než 10 letech končí, a my jsme u této příležitosti zavzpomínali, v čem druhá konzole od Microsoftu vynikala a v čem naopak byla pozadu.
Nová a masivně propagovaná značka pokaždé vzbuzuje extrémní očekávání, ale o to větší je pak hráčovo zklamání, když pak skončí někde na půli cesty. Přesně to je případ akční novinky Quantum Break od studia Remedy, tvůrců prvních dvou dílů série Max Payne a hororovky Alan Wake. Mix hry a seriálu autorům nevyšel úplně podle představ, a Quantum Break jako by nevěděl, čím vlastně chce být. Můžeme jenom odhadovat, že vývoj hry možná neprobíhal úplně hladce, ale přesně tak hra působí. V naší nově zavedené hodnoticí stupnici Quantum Break dosáhl na pouhé 3 body ze 7 možných.
S čím na vás vyrukujeme v příštím Questu? Rozebereme největší českou hru roku Samorost 3 a podělíme se s vámi o dojmy z rebootu série 3D plošinovek Ratchet & Clank.
Více z pořadu
Mohlo by vás zajímat
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A od Nepila? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka
3 x Hurvínkovy příhody
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka