Rozohněné konverzace na vrcholu hitparád? Žebříčkové sousedky SZA a Taylor Swift prý beef nemají

20. leden 2023

Na americkém singlovém žebříčku jsou si tak blízko, že si mohou povídat. Americké zpěvačky SZA a Taylor Swift mají za sebou vydání výrazných desek, SOS i Midnights se daří velmi dobře i v nově načatém roce 2023. Věrní fanoušci jedné či druhé ale debatovali nad tím, zda mezi nimi nepanuje toxická nálada. Prý nakonec ne! Taylor vyjádřila své popové souputnici podporu a dodala, že její album SOS poslouchá nonstop. Platí to stejné i pro Annabelle a Filipa?

„Já to teď poslouchala v letadle,“ zmínila se Annabelle. Filip odvětil, že to musel být dlouhý let, aby celou desku o třiadvaceti stopách doposlouchala. Samozřejmě ale přeháněl, stopáž o hodině a osmi minutách tolik přepálená není. Moderátorům se tentokrát v hudební selekci potkalo několik zbytečných tracků, minimálně Filip to tak vnímal. Na bezvýznamnost svým názvem odkazuje třeba o Vánocích vydaná balada od Lewise Capaldiho  pojmenoval ji totiž Pointless.

„Tak tohle byla ta nejvíc zbytečná věc dneska,“ řekl Filip k Shakiřině působení ve studiu argentinského DJe a producenta, který si říká Bizarrrap. Ten stojí za virálními videi se slavnými jmény, pro něž produkoval beaty. Annabelle vysvětlila, že to přece jen nějaký smysl má – Shakira u něj údajně odzpívala disstrack na expřítele Gerarda Piquého. Playlistová chuť byla spravena třeba líbezným trackem od Ty Dolla $ign, který reflektuje na uplynulý rok 2022.

Proč ruší tour Filipův rapový oblíbenec Boldy James? A jak dopadla soudní poslechovka hitů zpěváka a rappera Flo Rida? Pusťte si čerstvý díl Velkých čísel!

autoři: Filip Černý , Annabelle
Spustit audio

Více z pořadu

Mohlo by vás zajímat

E-shop Českého rozhlasu

Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?

Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

jak_klara_obratila_na web.jpg

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama

Koupit

Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.