Taková průměrná zombie apokalypsa. Dying Light 2 s nakaženým parkouristou žánr nikam neposouvá

25. únor 2022

Zombie platí za vděčné herní nepřátele a taky za žánr vytěžený do morku kostí. Jarda, Šárka a Lukáš tentokrát ve virtuálním studiu probírají akci s nemrtvými mozkožrouty Dying Light 2, která je revoluční maximálně v tom, kolik klišé o zombících a překonaných herních trendů zvládá dostat na plochu svého otevřeného města.

Dying Light 2 Stay Human od polského studia Techland v marketingové kampani slibovalo scénář o 350 tisících slov, 500hodinovou herní dobu i bezprecedentní dopady nervy drásajících rozhodnutí. Nakonec ale nervy při hraní drásá úplně něco jiného, a to zoufalá průměrnost většiny obsahu, který existuje jen proto, aby v něm hráči a hráčky byli nucení strávit víc času.

Parkourový pohyb po městě ani adrenalinové pasáže a závody s časem při nočních výpravách podle Jardy nezvládají vyvážit spoustu výplně připomínající nákupní seznam, ze kterého nezbývá než systematicky odškrtávat. Vizuálně sice místy vypadá krásně, ale ani technický stav Dying Light 2 není nic, čím by se Techland měl chlubit.

Naproti tomu taktéž polský CD Projekt RED vydal minulý týden velký update pro Cyberpunk 2077 a jeho technickou stránku lze konečně označit za uspokojivou i mimo nejsilnější počítače. Mimo vydání na nových konzolích, grafická vylepšení a oprav chyb se kyberpunkové RPG dočkalo i přepracování systému schopností, nového obsahu v podobě bytů k pronájmu a spousty dalších drobných změn.

Jak důležité jsou v postapokalypse kanystry? Proč je nejlepší hrou se zombíky Plants vs Zombies? Poslechněte si celý díl Questu o herních novinkách z Polska.

Spustit audio