Tančíme rukama a zrychlujeme. Měníme se pod vlivem současných trendů v chipmunky?

12. leden 2023

Hitparády se konečně očistily od vánočního juchání a na žebříčkového koně opět nasedla Taylor Swift se svým singlem Anti-Hero! Podobně nepřekvapivá je aktuální podoba tuzemských hitparád – v Top 5 se potkávají „staří známí“ Stein27, Viktor Sheen a Calin. Nevídaná věc se ale podařilo zpěvačce Raye ve Velké Británii, ta vyskočila z třináctého místa na samý vrchol UK Singles Chartu a Annabelle s Filipem probírali například to, zda je okej plakat při přebírání hudebních ocenění.

Moderátoři Velkých čísel se příjemně vyklidnili hned při intro rubrice No. 1, kterou zastoupila Selena Gomez společně s teprve dvaadvacetiletým nigerijským rapperem Remou. Filip ho zaměnil s rýmou a konverzace se tak stočila ke Krakenovi, který lítá vzduchem a k nekontrolovatelně kýchajícím pejskům. Singl Calm Down je každopádně nečekaně příjemným dodatkem do diskografie Seleny Gomez. Navíc mu nechybí vkusná produkce.

Fascinace zrychlenými tracky už byla načatá v minulém díle Velkých čísel, minimálně podle trendujícího editu skladby Bloody Mary od Lady Gagy je však evidentní, že pokračuje. Annabelle se na tento trend naladila o něco lépe než Filip, oba se ale trochu bojí, kam až tohle může dojít. „Mě ty speed-up verze baví, ale říkám si, jestli prostě nedegenerujeme jako civilizace do chipmunků,“ zaznělo od Annabelle.

Co předchází tomu, než chameleon elektronických subžánrů Skrillex udělá track? Čeho se Filip nedočkal v Jihlavě? A proč byl zatčen Matthew Shultz – frontman kapely Cage The Elephant? Pusťte si čerstvý díl Velkých čísel!

autoři: Filip Černý , Annabelle
Spustit audio

Více z pořadu

Mohlo by vás zajímat

E-shop Českého rozhlasu

Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?

Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

jak_klara_obratila_na web.jpg

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama

Koupit

Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.