Zem je láva! S Netflixem leťte radši na vesmír s Jednotkami vesmírného nasazení. Budete se bavit víc

Podcasty, rozhovory, příběhy Další podcasty, rozhovory a příběhy Floor Is Lava

Kompot se tentokrát zaměřil na nové televizní pořady Zem je láva, Jednotky vesmírného nasazení a Versailles. Poslechněte si celý díl, ve kterém se mimo jiné vzpomíná na japonskou soutěž Takešiho hrad a hodnotí se víno Brada Pitta a Angeliny Jolie.

Nová soutěž streamovací sítě Netflix Zem je láva využívá koncept známé dětské hry. Úkolem je se dostat z bodu A do bodu B, aniž by se člověk dotknul země. Zatímco děti lezou po gaučích a stolech, soutěžící v této show skáčou po bizarních sochách a pyramidách, zatímco všude kolem probublává červená voda připomínající lávu. Zábavnému konceptu ale podráží nohy mdlé provedení a mnohem zajímavější konkurenční formáty, jako například Drtivá porážka, Ninja faktor nebo Takešiho hrad.

„U jiných pořadů je vše mnohem spontánnější. Zem je láva se děje v jedné místnosti, vše je předpřipravené a působí to, že mají soutěžící přesně řečeno, co kdy mají dělat. Například v situaci, kdy někdo spadne do lávy, ostatní pokaždé neautenticky přehrávají scénku, jak je jim to líto a že soutěžícího musí pomstít,“ říká Soňa Beaumont. Které další dětské hry by raději měly být zpracovány jako televizní soutěž?

Steve Carell, Lisa Kudrow a John Malkovich byli jedním z taháků nového komediálního seriálu Jednotky vesmírného nasazení. Kritici seriál označují většinou za promarněnou šanci. Jak to vidí filmový producent Jan Syruček? „Mě to naopak hrozně bavilo. Přišlo mi to vtipný a do jisté míry až překvapivě. Je to taková americká verze seriálu Kosmo,“ říká Syruček. Poslechněte si hodnocení celé první řady nákladného seriálu v samotném závěru dílu už teď.

Na začátku dílu Hana Trojánková Biriczová recenzuje nový seriál Versailles. Inspirováni stereotypy o Francii jsme se podívali na zajímavý fenomén „celebrity vína“. Populární rapper Post Malone se totiž nedávno začal úspěšně zajímat o vinařský byznys. Podle bulvárního magazínu TMZ prodal hned v prvních dvou dnech přes padesát tisíc lahví vína své značky Maison No. 9. První americkou celebritou, která by prodávala víno, ale rozhodně není. Do vína investovali například Madonna, Drew Barrymore, Fergie nebo Francis Coppola a Wayne Gretzky. Proč si tito lidé vybírají jako investici právě víno a které „celebrity-vína“ hodnotí someliérský server Wine Enthusiast Magazine nejvýš? Odpovědi najdete v novém díle Kompotu.

Jak dopadne Versailles ve srovnání s Marii Terezií? Které části české historie by mohly být zajímavé pro zahraniční filmaře? A unavují filmaře cliffhangery? Poslechněte si nový díl pořadu Kompot.