Potřebují v dnešní době hudebníci vydavatele?
Tato otázka s postupem času neztrácí na aktuálnosti, spíše naopak. V souvislosti s velkými vydavatelskými molochy se už několik let hovoří o krizi; malé labely zaštiťující vydávání nahrávek často jen pár umělců, kteří se znají osobně, jsou oproti tomu na vzestupu, podobně jako umělci, kteří si svou tvorbu vydávají sami.
Hosty čtvrtečního On Air k tématu nutnosti existence hudebních vydavatelství byli hned tři pánové, všichni svým způsobem na jiné straně „barikády“. Hudebník a samovydavatel Martin Hůla aka Bourek, šéf malého českého labelu Polí5 Josef Jindrák a také Lukáš Rychtařík z agentury Championship Music. Diskuse se netočila pouze kolem vydavatelstí samotných, ale také kolem fyzických nosičů a jejich budoucnosti, přístupu hudebníků k vydávání desek a posluchačských komunitách.
Mohlo by vás zajímat
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka
Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.