WavetroniQ na vlně ambientu a modern classical

22. listopad 2013

Poslední listopadový WavetroniQ dá tentokrát beatům vale, protože hlavní slovo budou mít styly ambient a modern classical, lépe řečeno jejich vzájemné prolínání. Rubrika 3in1 totiž představí třetí řadovou desku Iana M Hazeldineho aka Antonymes, která vyšla na konci října pod názvem There Can Be No True Beauty Without Decay u ambientního labelu Hibernate.

Britské vydavatelství Hibernate vzniknulo v roce 2009 anové album Antonymes je jeho jubilejním padesátým dlouhohrajícím releasem („Postcard“ sérii v to nepočítaje). I proto dostane tenhle malý, ale o to pozornosti hodnější label prostor i mimo rubriku 3in1, kde zazní ukázky i z dalších letošních položek v jeho katalogu. A navrch také Stavros Gasparatos a jeho album Seven (170. release labelu Ad Noiseam) nebo zářijová spolupráce dua Ryuichi Sakamoto a Taylor Deuprée na desce Disappearance (label 12k).

Playlist WavetroniQ

The Choir Of The Temple Church - The Lamb [La Grande Bellezza] /EMI, 2013/
Gabriel Saloman - Cold Haunt [Soldier's Requiem] /Miasmah, 2013/
Simon Bainton - Range [Visiting Tides] /Hibernate, 2013/
Rudi Arapahoe - Gregory’s Game [Double Bind] /Hibernate, 2013/
Biosphere - Tornerai? [L’Incoronazione Di Poppea] /Biophon Records, 2012/
Ryuichi Sakamoto + Taylor Deupree - Frozen Fountain [Disappearance] /12k, 2013/
Maya Beiser - World To Come IV [World To Come] /Koch International Classics, 2003/

Rubrika 3in1:
Antonymes - There Can Be No True Beauty Without Decay /Hibernate, 2013/
Forever Without Hope (II)
Strange Light (I)
The End Of Everything (I)

Nils Frahm - Hammers [Spaces] /Erased Tapes Records, 2013/
Stavros Gasparatos - Lust [Seven] /Ad Noiseam, 2013/
Rafael Anton Irisarri - The Witness [The Unintentional Sea] /Room40, 2013/

Spustit audio