Grundfunk Karanténa edition vol. 7

3. květen 2020

Další várka groove music přinesla do playlistu v premiéře první single You Are The One z chystané solové desky Blueyho, ukázky z nového alba Accumulate od Flevanse, předělávku skladby Lean On Me, kterou dali dohromady Beverley Knight, Joss Stone a Omar, a nechyběla ani vzpomínka na Tonyho Allena a ukázky z živáku Live in London od Mavis Staples.

Playlist

KRAAK & SMAAK – Dynamite feat. Sebastian & DJ Git Hyper (Kraak & Smaak’s Boogie Funk Version) 
INCOGNITO – All For You feat. Maysa (Bluey’s Spring High Remix) 
BLUEY – You Are the One UNDERGROUND – Doin’ It (Remastered) 
D TRAIN – You’re The One For Me (Shep Pettibone 12′ Remix) 
FLEVANS – Hold Your Hands Up feat. Laura Vane 
FLEVANS – Ten Feet Tall feat. Laura Vane 
YAM WHO? – Summertime feat. Noel McKoy (Opolopo Radio Edit) 
SIMPLY RED – Tonight (Mousse T. Remix) 
TAMAR DAVIS – Imagination feat. Jellybean Johnson 
RAQUEL RODRIGUEZ – Nobody Else 
JOSÉ JAMES – Turn Me Up feat. Aloe Blacc 
STEVIE WONDER – Too High 
BEVERLEY KNIGHT, JOSS STONE, OMAR – Lean on Me 

Live Cut
MAVIS STAPLES – Who Told You That (Live in London) 
MAVIS STAPLES – Slippery People (Live in London)
MAVIS STAPLES – Can You Get To That (Live in London)

HI TENSION – Rat Race _ 1984 Zafiro 4:15
TONY ALLEN – Secret Agent _ 2009 Secret Agent _ World Circuit 5:20

Groove Window
AJOYO – Same AJOYO – Better Love feat. Vuyo Sotashe 
DJ JAZZY JEFF & the FRESH PRINCE – The Groove (Jazzy’s Groove Instrumental 12” Mix) 

ADRIAN YOUNGE & ALI SHAHEED MUHAMMAD – Jazz Is Dead feat. The Midnight Hour 
ADRIAN YOUNGE & ALI SHAHEED MUHAMMAD – Hey Lover feat. Roy Ayers 
SEAWIND – Free 

Spustit audio

Více z pořadu

Mohlo by vás zajímat

E-shop Českého rozhlasu

Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?

Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

jak_klara_obratila_na web.jpg

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama

Koupit

Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.