Marketing není sprosté slůvko, ale umčo. Jak se stát markeťákem, radí Buchty

Buchty vs. marketing
Podcasty, rozhovory, příběhy Další podcasty, rozhovory a příběhy Buchty vs. marketing

Moderátorky Buchet tentokrát ve studiu, které znamená svět, přivítaly PR a marketingového experta Filipa. Ten jim osvětlil detaily oboru, který je opředen mnoha klišé o lidech, kteří by prodali i shnilé jablko.

Filip moderátorkám popisoval kořeny své záliby v propagování produktů a značek. Už jako teenager si psal blogy o časopisech a hlavně transparenty na koncerty Kylie Minogue a Anastacie, díky nimž se dostal až do těsné blízkosti těchto zpěvaček. Logickým krokem pak proto bylo obor propagace věcí studovat i na vysoké škole – i když Zuzana nemohla uvěřit tomu, že takový obor vůbec existuje.

Ivana si naopak přihřívala svou polívčičku, protože jako bývalá pracovnice marketingu znala slova jako cílovka nebo tonalita. Filip ovšem popisoval i stinné stránky svého zaměstnání – když dělá promo dobrému chlebu, musí ho pak vozit všude s sebou a někdy se vcítí do svých klientů natolik, že se pak obává o ztrátu vlastní identity. Neví také, jak svou práci vysvětlit svým prarodičům, kteří si myslí, že aranžuje stoly v hospodách.

Chcete se uklidnit tím, že toho o marketingu někdo ví ještě méně než vy? Pusťte si aktuální díl Buchet a uleví se vám, že v tom nejste sami.