„Naučila jsem se ignorovat velikosti a respektovat své tělo.“ S marketérkou Pavlínou Louženskou o návrhářské módě

23. únor 2021
Podcasty, rozhovory, příběhy Další podcasty, rozhovory a příběhy Pavlína Louženská

„Když se studentů návrhářství ptám, kdo budou jejich zákaznice, většinou mi vykreslí super úspěšnou a krásnou pětadvacetiletou holku. Tak jim říkám, ať si vzpomenou, kolik v pětadvaceti vydělávali oni. A kolik jejich kamarádek má v tomhle věku na šaty od návrháře za deset tisíc,“ říká marketingová specialistka Pavlína Louženská. Poslechněte si, kdo podle ní reálně kupuje českou návrhářskou módu a v jakých designérských šatech se sama cítí dobře.

Pavlína Louženská sleduje nejnovější trendy v marketingu, komunikaci a IT. A k tomu je velkou milovnicí a sběratelkou módy. „Vždycky když jedu na konferenci do zahraničí, po cestě si vyhledávám lokální designéry,“ říká Pavlína.

„Zároveň je pro mě zásadní, aby měli skutečně něco na mě. Mám velikost 42–44 a oblékám jen takové značky, které chápou, že ženy mohou mít prsa a zadek,“ směje se Pavlína.

I přes to, že trend body pozitivity v poslední době sílí, většina českých návrhářek a návrhářů stále fotí kolekce na super štíhlých modelkách s velikostmi 34 nebo 36. Řada z nich ale přitom pracuje se střihy, které fungují i pro zdravější proporce.

Probíráme se Pavlíninou sbírkou návrhářských kousků, které jsou vstřícné větším velikostem a otevírají jeden zajímavý příběh za druhým. Bavíme se o nositelnosti designérských šatů a o hodnotě, kterou pro Pavlínu lokální návrhářská móda má.

Jaké české značky patří k favoritům Pavlíny Louženské? Co radí mladým návrhářům a jak podle ní vypadá opravdu dobře oblečený člověk? Poslechněte si v podcastu Šatníky.

Spustit audio