Meluzínu si chceme hlavně užívat, shodují se členky ústecké kapely půl roku od vítězství ve Startéru
Ústecká kapela Meluzína po svém vítězství v hitparádě neobjevených Startér odehrála během léta hned několik koncertů na významných tuzemských festivalech. S jediným oficiálně vydaným songem. Teď má Meluzína venku singl číslo dvě. Jmenuje se Probouzíš se, produkoval ho Aid Kid a doprovází ho i videoklip. „Spolupráce s Aid Kidem byla skvělá, hned nacítil, co od toho chceme a ukazoval nám cestu, kudy se dát,“ shoduje se kapela v rozhovoru po odehrané Radio Wave Studio Session.
„Na Rock for People nám říkali, že se to prý ještě nestalo,“ vzpomínají členky Meluzíny se smíchem na reakci organizátorů festivalu ohledně jediného vydaného songu. „Rády bychom toho vydaly víc, ale je pro nás priorita se v tom dobře cítit a jet si svým tempem. Chceme si kapelu primárně užívat a na nic tím pádem netlačíme,“ vysvětlují členky Meluzíny pomalejší rozjezd co do vydávání písní.
Klip k novému singlu pojaly po svém. „Baví nás experimentovat s různými médii. Šly jsme cestou analogového materiálu, takže se natáčelo na film,“ prozrazují členky kapely, jak vznikal obrazový doprovod k Probouzíš se. Repertoár na celé album prý mají v podstatě připravený. „Už stačí ‚jenom' vymyslet s kým a kde to nahrajeme,“ glosují situaci se smíchem a už vážněji dodávají, že desku začnou řešit po Novém roce. „Chceme ji už dlouho, ale všechno má svůj čas.“
Kdy a kde slyšely členky kapely naposled skučet Meluzínu? Poslechněte si celý rozhovor o tom, jak vznikal nový videosingl, i písně Blíží se to sem, Probouzíš se, Hlasy meluzín a Stůj ode mě dál, které Meluzína zahrála naživo v našem proskleném studiu!
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
Více z pořadu
Mohlo by vás zajímat
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.