Disco kult hitparády neobjevených v čele s Petrofskim sílí, nechybí rapový newcomer Ondyone

18. říjen 2022

Loučení nebývá lehké, hitparáda neobjevených Startér je ale sentimentální málokdy. První vyhazovačku dvou nejméně hlasovaných songů a jejich výměnu za čerstvé novinky přišli za Terezou a Filipem do studia Radia Wave okomentovat výherci loňského ročníku hitparády – dva Michalové z kapelního tria prazdniny. Ti navíc představili svůj čerstvě vydaný vítězný singl matthew, o jehož videoklip se postaral režisér Petr Vlček.

Po prvním týdnu jsme se museli rozloučit s ponurým trapem Yasminy Melliti a svérázným rokenrolem kapelního dua 2.0 – dvěma skladbami, které v hitparádě neobjevených získaly nejméně hlasů. Rap nám ale v aktuální sedmičce nechyběl, newcomer Ondyone se totiž přihlásil s pulzujícím trackem Catwalk, který si rozhodně dokážeme představit na našlapané fashion show. „Snaží se to jít po stopách Calina, ale přijde mi, že se to tam úplně nedostává,“ hodnotí první Michal z prazdnin.

„Jde z toho strašně cítit zkušebna,“ zcenil druhý z Michalů novinku Amore Mio od brněnské kapely Caramel, které chválí osobitost nahrávky. Kromě soutěžních novinek došlo také na (stále ještě čerstvé) stařenky z minula. Songem, který ve studiu budí silné emoce, zůstává osmdesátkovými synťáky poháněná disco pecka Milován od Petrofskiho. Oba Michalové se už při prvním poslechu nedokázali ubránit jejímu rozporuplnému kouzlu a před koncem dílu si refrén bezpečně zpívali.

Poslechněte si druhé kolo hitparády neobjevených, hlasujte pro svého favorita nebo pošlete vlastní track na adresu starter@rozhlas.cz.

autoři: Tereza Odehnalová , Filip Černý
Spustit audio

Více z pořadu

Mohlo by vás zajímat

E-shop Českého rozhlasu

Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?

Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

jak_klara_obratila_na web.jpg

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama

Koupit

Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.