Internalizovaná homofobie Martina Hranáče vs. věčná „ally“ Lady Gaga. Co v týdnu hýbalo světem popkultury?

24. únor 2025

Největší audioportál na českém internetu

Country královna Dolly Parton omládla po boku Sabriny Carpenter | Foto: Vilma Svobodová

Poslechněte si nejnovější Slejvák o TikTokových bizárech, čtvrtém filmu s Bridget Jones i internalizované homofobii!

V tomto díle se Míra s Vilmou rozjeli. Řeč padla na nudný Survivor i Bílý lotos, zábavnou Bridget Jones, chytlavou píseň Die Tasse Kaffe nebo Please, Please, Please od mladé Sabriny Carpenter a o něco méně mladší (zato královny country) Dolly Parton.

Zpěvák Tommy Cash letos zastoupí Estonsko v Eurovizi s písní Espresso Macchiato, podobně šílenou jako předloni vítěznou Cha Cha Cha od finského Kääriji nebo loňskou Europapa od diskvalifikovaného Nizozemce Joosta Kleina. Český Adonxs má tedy jasnou konkurenci.

Segment rubriky anti-ikona obsadil influencer a samozvaný komik Martin Hranáč, který Míru nepotěšil v nedávném rozhovoru (ač je sám součástí LGBTQ+). Označil ho za tzv. pick me“. „Hranáč vlastně hází všechny queer lidi pod vlak a snaží se zalíbit homofobním lidem. A pak je tady Lady Gaga, která je odjakživa úplně největší ally,“ navazuje Míra na Vilmy ikonu týdne.

Zpěvačka nedávno sympaticky zabodovala v rozhovorech, kdy jedla pálivá křidélka nebo na slavném detektoru lži přislíbila pokračování písně Telephone s Beyoncé.

Mělo by se platit za práci, kam se jednou přijdete ukázat nazí? Česká verze Naked Attraction je v nedohlednu! A jak vypadají seriálové premiéry pro influencery? Podělte se se Slejvákem o svou ikonu týdne na Instagramu @slejvak_radiowave a poslechněte si dnešní epizodu!

Související

Více z pořadu

Mohlo by vás zajímat

E-shop Českého rozhlasu

Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?

Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

jak_klara_obratila_na web.jpg

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama

Koupit

Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.