Marketérka Pavlína Louženská: Názor jsem změnila. Kvóty by nám pomohly

Pavlína Louženská
Pavlína Louženská

Cílem facebookové skupiny #HolkyZMarketingu, která čítá už přes 14 tisíc členek, je propojit ženy mezi sebou, získat společné know-how i podporu v prostředí, které ženám zatím nakloněné úplně není. Jak vznikl prvotní nápad a proč se do něj nepouští muži? Marketingová manažerka a influencerka Pavlína Louženská byla další hostkou pořadu Kompot, ve kterém také padla řeč na její zkušenost z USA, House of Cards a Kardashianovi. Poslechněte si celý díl!

K marketingu se vystudovaná anglistka-amerikanistka dostala v podstatě náhodou. Na konferencích ji považovali za hostesku a představení její osobnosti na pódiu „Pavlína, jediná holka, kterou tu dneska máme“ slyšela rozhodně víc než jednou. Jak se stav změnil od té doby, kdy Pavlína Louženská začínala? A proč podle ní nejsou lidé z marketingu „lháři a manipulátoři“, jak jí tvrdil návštěvník její přednášky v Třinci?

Pavlína Louženská kromě všech svých aktivit také píše blog Pavlína Speaks, ve kterém mimo jiné zmiňuje své zážitky ze Spojených států amerických, kam se vypravila na několik týdnů. Proč jí zástupci Albánie říkali, že se mají líp než obyčejný Američan? A jakým způsobem pomáhají kvóty v tamějším byznysu? A co by měli mladí Češi udělat pro to, aby byli úspěšnější a schopnější se prosadit i ve světovém měřítku?

V rubrice Novinky se kromě nového alba Mariah Carey objevila ještě jedna diva: Dita Von Teese. Ta totiž přijede do Prahy se svou show The Art of Teese hned den po prvním Kompot Pub Quizu a oba moderátoři popkulturního pořadu Radia Wave se nemohou dočkat. Dorazí do Kongresového centra i Pavlína Louženská, nebo zůstane doma? Odpovědi najdete ve zvuku.

Jaký vliv má podle Pavlíny Louženské kult módních značek na psychiku mladých? A kolik správných odpovědí měla v našem popkulturním kvízu? Poslechněte si nový díl Kompotu.