Playery pod ním ochotně předou. Do Flámu dorazil DJ Akira, jeden z otců klubového života v Česku
Závěr druhé sezony Flámu si přivlastnila respektovaná osobnost tuzemské klubové scény. DJský veterán Akira v proskleném studiu předvedl svůj všestranný mixážní um, který pěstuje před českým i zahraničním publikem již od konce devadesátých let. Breakbeat, jungle, techno, grime – „you name it!“ Bylo jen otázkou času, než Kewu & STEADY, kurátoři DJ setů Flámu, vzdají hold tuzemské drum’n’bassové legendě.
Zahrál si po boku DJs jako Andy C, Friction, Zinc, Goldie, Adam F, Dillinja, Shy FX + Benny Page, Sub Focus, Ed Rush nebo Pendulum. Karlovarský rodák Akira se podílel významnou měrou na rozjezdu nejen tamního klubového dění. V současnosti je členem Let It Roll bookingu a Shadowbox crew. To, jak pod jeho nadvládou playery jen ochotně předou, předvedl živě v proskleném studiu. Sledujte YouTube kanál Radia Wave a žádný další Flám vám neunikne.
Všechny natočené DJ sety jsou k nalezení v playlistu Flámu. Pozvání do předchozí sezony přijali DJs: Humla, SJ yellow, FVLCRVM a SEX66TOYS.
Související
-
Jemně a s grácií. Nill Garçon s DJ setem, který pohladí i rozhýbe
Pozvání do předposlední epizody Flámu přijala královna housu a disca Nill Garçon. Její sofistikované sety plynou jemně a s grácií.
-
Tvrdé, ale ne nudné. DJka Kaa Glo z kolektivu Whiskas má ke svým setům jasný klíč – nepolevovat!
Druhá sezona Flámu pokračuje a s ní i živelné DJ sety v našem proskleném studiu.
-
Dávej loket, jde se na parket. Druhou sezonu Flámu otevírá DJ set Opak Dissu crew
Co se stane, když se potkají rytíři a kluci z Flámu? Duo Kewu & STEADY si do pilotní epizody druhé várky DJ setů z proskleného studia vybrali členy Opak Dissu crew.
Více z pořadu
Mohlo by vás zajímat
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka
Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.