Renesance podle Beyoncé, Robert Armani a Flám po roce na Míru v Uherském Hradišti
Kewu a Steady se vrací z Letní filmové školy, kde odehráli skoro pětihodinový set a opět si to náramně užili. Beyoncé mezitím vydává po dlouhých šesti letech album a Flám se mu podívá na zoubek.
Flám se po více než dvou týdnech vrací zpátky a hned z první startuje trackem Hi Tec Muuusic od producentů Dj DD Hass a X 10 CIV. Později dojde i na příjemný blend od Biancy Oblivion, kde kombinuje starší grimovou instrumentálku Might be a Jersey Club klasiku Peanut Butter od bohužel nedávno zesnulého Dje Tim Dolla.
Beyoncé se vrátila v plné síle a její nová deska Renaissance staví na prostém základu taneční hudby – house music. Zatímco první track Im that girl připomíná spíš dominikánské Dembow, písnička s názvem Cozy pomalu přechází do klasického 80s housového módu. A není tomu náhodou. Beyoncé totiž celé album věnovala svému zesnulému strýci Johnnymu a pionýrům Ballroom house culture. Právě jejich muzika album silně inspiruje a nese jej v duchu house music, disca ale i různých latinskoamerických žánrů.
Na albu Renaissance se podílelo také mnoho producentů, kteří se lišili nejen zemí původu, ale i žánrovým přístupem k samotné produkci. Honey Dijon, Bloodpop, Skrillex nebo A. G. Cook jsou jedny z nejzajímavějších jmen a ve Flámu se o nich rozhodně nezmiňujeme poprvé ani naposled.
Co je to ghetto house? V čem spočivá Ballroom Culture? I to se dozvíte v tomto Flámu!
Více z pořadu
Mohlo by vás zajímat
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A od Nepila? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka
3 x Hurvínkovy příhody
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka