Star Wars: Squadrons nejsou ani zajímavým příběhem, ani nejlepší hrou z prostředí Hvězdných válek

9. říjen 2020
Podcasty, rozhovory, příběhy Další podcasty, rozhovory a příběhy Star Wars: Squadrons

Lukáš, Jarda a Šárka mají rádi Star Wars. Stejně jako se kvalitami liší jednotlivé Epizody, i některé herní adaptace by raději poslali do propadliště dějin, zatímco na jiné přísahají. Star Wars: Squadrons se zřejmě zařadí někam mezi šedý průměr, a proto společně vzpomínají na herní Hvězdné války, které ne vždy mají největší hustotu rytířů Jedi na kilometr čtvereční, ale vyznavače kultu baví klidně i po 30 letech.

Třetí filmová trilogie Star Wars byla završena loni na podzim, herní průmysl ale na znovuprobuzení jednoho z největších fenoménů sci-fi reaguje s určitým zpožděním. Hráče v době premiéry Vzestupu Skywalkera zaměstnával Jedi: Fallen Order, akční adventura z pohledu třetí osoby s jedijským učedníkem v hlavní roli. Na návrat do kokpitů stíhaček a pořádnou vesmírnou akci si ale hráči museli počkat až do letoška, kdy na obrazovky počítačů a konzolí vtrhlo Star Wars: Squadrons.

Nese společnou DNA s prastarými X-Wingy a TIE Fightery. Jednotlivé mise propojuje singleplayerová kampaň, která má ale podle Jardy poněkud „schizofrenní identitu“. Průběžně v ní totiž střídáte strany a chvíli se tak proháníte coby pilot Nové republiky, abyste vzápětí hráli za Impérium. Rozbředlý příběh nicméně neskrývá, že je v podstatě jen dlouhým tutoriálem pro hru více hráčů, kde si můžete natrénovat Holdin manévr.

Star Wars: Squadrons

Jsou opravdu světelné meče tím, co dělá Hvězdné války Hvězdnými válkami? Ne tak docela! Zavzpomínejte spolu s aktuálním Questem na ty lepší hry ze světa Star Wars.

Spustit audio

Související