Předtím jsem stihl?
Vyrůst tam, kde lišky dávají dobrou noc, přestěhovat se natruc do Prahy, úspěšně nedodělat jednu vejšku, neúspěšně dodělat druhou, psát, chvilku tajtrdlíkovat na obrazovce České televize a nikdy nebýt nikým zaměstnán.
5 pro mě zásadních alb:
Radiohead – OK Computer
Nirvana – Nevermind
Arctic Monkeys – Whatever People Say I Am, That’s What I’m Not
The Last Shadow Puppets – The Age of the Understatement
Soundtrack ze hry Spec Ops: The Line
Mé nejoblíbenější filmy?
American Beauty, Apollo 13, Blade Runner, Fight Club, The Social Network a cokoliv od Finchera
Mé nejoblíbenější hry?
Red Dead Redemption, Halo 3: ODST, Broken Sword 1 a 2, série Grand Theft Auto, L.A. Noire
Když mám volný čas, tak ho trávím?
Hraním her, posloucháním hudby, chozením na koncerty, zbytečně zbytečným přemýšlením nad věcmi, které stejně nemůžu ovlivnit, zkoušením nových jídel, houpáním se na houpačce.
Co bych chtěl sdělit světu?
Spíš by mě zajímalo, co se svět snaží neustále sdělit mně.
Všechny články
-
Klasické klikací adventury nikdy neumřely. Jen se změnily, říká herní novinář Petr Ticháček
U příležitosti vydání knihy „Umění klasických adventur - Historie point-and-click her“ Jarda, Lukáš a Šárka přivítali v Questu adventurového experta Petra Ticháčka.
-
Stalker 2: Heart of Chornobyl vyšel rozbitý, přesto je zázrak, že se mu to vůbec povedlo
Jarda, Šárka a Lukáš se v průběhu let mnohokrát vydali do Zóny. Virtuální okolí černobylské elektrárny už 17 let fascinuje dobrodruhy a dobrodružky ze všech koutů světa.
-
World of Warcraft slaví 20 let. Jak legendární MMORPG změnilo jednu generaci i popkulturu
Legendární online hra World of Warcraft slaví tento týden 20 let od spuštění. Moderátoři Questu si o jejím úspěchu povídají s Radkem Friedrichem, bývalým herním novinářem.
-
Fantasy RPG Dragon Age se vrací po deseti letech. Jen zapomíná, že jeho publikum vyrostlo s ním
Skoro celou dekádu si fanoušci a fanynky Dragon Age: Inquisition museli počkat na pokračování příběhu, kde se z nenápadného elfského společníka vyklubalo pradávné božstvo.
-
Všechny díly Call of Duty nejsou stejné. Letošní Black Ops 6 je ale jedním z těch průměrnějších
Na světě existuje pořád méně jistot, ale jednou z těch neochvějných zůstává i po víc než dvaceti letech fakt, že na podzim přijde nový díl střílečkové série Call of Duty.
-
Zmatek v inventáři i nepřeskočitelné cutscény. Jakými vrtochy nás videohry rozčilují pořád dokola?
Jarda, Šárka a Lukáš se historicky poprvé rozhodli jít s kůží na trh a natočit epizodu Questu přímo před zraky svých posluchaček a posluchačů.
-
Říjen, měsíc hororu. Silent Hill 2 zhmotňuje staré noční můry, Until Dawn pořád čeká na úsvit
Neexistuje moc vhodnějších měsíců, kdy přispět do hororového žánru, než je říjen. S blížícím se Halloweenem vyšly dvě předělávky herních hororů, Silent Hill 2 a Until Dawn.
-
Shattered Space pro Starfield z něj pořád nedělá dobré sci-fi RPG. Dobývání vesmíru umí jiné hry líp
Loňské sci-fi RPG Starfield obdrželo příběhové rozšíření Shattered Space, které slibuje hororovější zážitek na planetě obývané civilizací, která se straní všech ostatních.
-
Když je dáma v nesnázích hrdinkou. Zelda: Echoes of Wisdom dává poprvé prostor titulní princezně
Sérii akčních adventur The Legend of Zelda táhne už na čtyřicet let, jejím protagonistou byl ale vždy princeznin ochránce Link. Nový díl zavedené pořádky obrací naruby.
-
Všechno je špatně a líp už bylo. Warhammer 40,000: Space Marine 2 maluje depresivní budoucnost
Kvůli střílečce Space Marine 2 přijal pozvání do Questu Aleš Smutný, herní novinář a zároveň moderátor podcastu Raptor Imperialis věnovanému právě světu Warhammeru.
Stránky
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- následující ›
- poslední »