Jak prodat například pračku? Musíte poznat lifestyle kupujícího. Třeba to, že mu pere služebnictvo
Ivana a Zuzana tentokrát přivítaly ve studiu psycholožku z banky Moniku aka Monču, která jim povyprávěla nejen o manžovi, ale i o tom, jak v Africe hledala zásuvky a proč tam při výzkumu trhu bylo potřeba mít deštník.
Ivanku jako milovnici byznysu a marketingu zajímalo, co Monča jakožto odbornice na psyché pracující pro bankovní ústav vlastně dělá. Ta vysvětlila, že hledá takzvané nedomykavosti v systémech - pátrá po tom, co ve službách nefunguje a snaží se zjednat nápravu - a někdy stačí jen přetlumočit škaredou frázi do lidské větičky nebo zvětšit písmo a Monča už má vyřešeno.
Zuzana pak dala Monice za úkol, jak by vyřešila její aktuální problém - totiž že má zkušenost s plovárnou, kde je turniket, u kterého není jasné, jak se používá a tak u něj dochází ke zdržení a mrzení. Monika by tam určo dala cedulku s vysvětlením, jak zařízení používat a předtím by také studovala chování zmatených zákazníků.
Monika se pak zasnila při výkladu o tom, jak zvelebila dvorek za jejich baráčkem, Ivanka pak použila slovo zlobilka, Zuzana povyprávěla o tom, jak si ve vlaku vymohla kombuchu - a mohlo se jít pomalu domů.
Chcete si přemítat o tom, co vás jako zákazníka irituje a jaký keř byste si zasadili za bytečkem? Pusťte si do uší a duše Buchty a možná se Vám to zadaří.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
Více z pořadu
Mohlo by vás zajímat
E-shop Českého rozhlasu
Přijměte pozvání na úsměvný doušek moudré člověčiny.
František Novotný, moderátor

Setkání s Karlem Čapkem
Literární fikce, pokus přiblížit literární nadsázkou spisovatele, filozofa, ale hlavně člověka Karla Čapka trochu jinou formou.