Módění pokračuje: Sugar Fashion Show

2. červen 2012

7 módních přehlídek v jednom večeru. Takové bude čtvrté pokračování série Módění v Brně. Tentokrát se v Leporelu+ představí pod hlavičkou Sugar Fashion Show Pavel Berky (Top Styl Designer 2012), Petra Pluháčková (SFS 2012) a další 4 návrháři.

Sugar Fashion Show otevře a uzavře móda brněnského designéra a pedagoga Petra Kaloudy (mimo jiné účastník prvního večera SFS v roce 2003). Za „brněnského“ se dá označit také Luděk Kellner, který nás ale upřímně řečeno ve finále letošní soutěže Top Styl Designer svojí prací nezaujal. Další jména Sugar Fashion Show nás ale zajímají velice a těšíme se na jejich přehlídky, které budeme osobně uvádět.

Pavel Berky představí ukázky ze své aktuální tvorby, která se posouvá po černé kolekci XY novým světlejším směrem. Promyšlená a zároveň velmi intuitivní práce Petry Pluháčkové byla naposledy k vidění na SFS 2012. Vůbec poprvé uvidíme v pohybu modely od spolužáků Petry a Pavla z pražské VŠUP, Martiny Uhlířové a Romany Jakešové. Minulé Módění představilo mimo jiné kolekce Mira Saba a Karolíny Juříkové a fotografie Jana Grombiříka a přineslo velmi zajímavé pojetí živé hudby k přehlídkám. Co nás čeká na aktuálním cukrovém dílu v pátek 8. června jsme vyzvídali od Olgy Vrbíkové z Leporela+.

Odkazy:
www.leporeloplus.cz
www.facebook.com/events

Playlist:
Childish Gambino – Silk Pillow ft. Beck (self release)
Fur – Knots (UNO)
The Miracles Club – The wheel (unsigned)
Florence And The Machine – Spectrum (Island)
Hackman – Forgotten Notes (Juno)
Frank B – Chain of Fools (unsigned)
Antony – Rise (ARC)
Young Galaxy – Youth Is Wasted On The Young (Paper Bag)

Spustit audio

Nejposlouchanější

Více z pořadu

Mohlo by vás zajímat

E-shop Českého rozhlasu

Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?

Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

jak_klara_obratila_na web.jpg

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama

Koupit

Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.