Storíčka, mentoring, PR. Je propagace kapel opravdu nutně o střetu DIY a byznysu?

18. srpen 2021

Tereza Odehnalová a Marek Mikič nezastírají, že by se nezlobili, kdyby se NotAnAgency (NAA) stala prostředkem jejich obživy. Je ale možné zastupovat kapely na hudebním trhu a udržet si étos kamarádství a přístupu, který se neřídí primárně financemi a komerční poptávkou? Tyto i jiné otázky si v NAA kladli nejen během pandemických měsíců, kdy své aktivity začali zviditelňovat a dočkali se i zvýšeného zájmu ze strany hudebníků.

Tereza navíc pořádá koncerty pod hlavičkou Mood Booking, což nabízí nejednu možnost pro spolupráci – k té aktuálně dochází zejména v Praze, NAA ale stojí taky za akcemi v Brně či Bratislavě. V době, kdy se koncerty konat nemohly, se ale soustředili na práci s kapelami. To nás vrací k otázce, kdy se nadšenectví překlápí v práci a kde je hranice toho, co je pro ty které hudebníky přirozené a co už zavání marketingovými poučkami.

S kapelami NAA se můžete v nejbližší době potkat na mariánskolázeňském festivalu Moody Moon Noize (26.–28. srpna), a pokud na vyprodanou akci nemáte lístek, zkuste brněnský koncert The Sweet Release of Death, kde je v neděli 29. srpna doprovodí i Sinks a Small Town Life.

Co je to nejlepší, co nabízí česká a slovenská hudba? A potkají se všichni pod střechou NotAnAgency? Poslechněte si celé Modeláře s Terezou a Markem – nejen o životě na cestách po boku kapel.

Spustit audio

Více z pořadu

Mohlo by vás zajímat

E-shop Českého rozhlasu

Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?

Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

jak_klara_obratila_na web.jpg

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama

Koupit

Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.