Kickflip mezi realitou a pixely. Se skejťákem Maxem Habancem o virtuálním návratu Tonyho Hawka
Série Tony Hawk’s Pro Skater vrátila do módy virtuální skejtování už před pár lety povedeným remasterem jedničky a dvojky. Teď se k nim přidává i trojka a čtyřka, kde nostalgie pořád funguje překvapivě dobře – i na hosta Questu Maxe Habance, který může bohatě srovnávat s realitou.
Jarda a Šárka si do studia přizvali člověka, který se na prkně na kolečkách pohybuje profesionálně: Maxima Habance. Ten sice přiznává, že Tony Hawk’s Pro Skater má s reálným skateboardingem společná asi tak dvě procenta, ale to mu jako malému klukovi s velkou vášní nijak nevadilo. Triky slavnějších jezdců ho inspirovaly a v Česku se tehdy nedala jen tak sehnat jejich prkna. Ve hře to šlo.
Max vzpomíná na ikonická profilová videa, která byla za odměnu na konci kariérního režimu, a přiznává, že mu některé lokace ze hry dodnes utkvěly v paměti. Jedna z úrovní ho prý dokonce inspirovala při stavbě jeho vlastního skateparku. Remake ho pak až dojal i kvůli přítomnosti skejťáckých legend, z nichž cení nejen návrat rebela Bama Margery.
Šárka se mezitím snaží zjistit, jestli se přes herní skejt nakonec opravdu někdo může naučit jezdit, nebo jen pozérsky okouká módní trendy. A Jarda řeší, proč se v sérii Tony Hawk vždycky nejvíc těšil na soundtrack a sbírání písmenek.
Kde končí realita a začíná herní fantazie? A proč je právě Tony Hawk’s Pro Skater tou nejlepší hrou pro všechny, kdo na skejtu nikdy stát nebudou? Poslechněte si nový díl Questu.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
Více z pořadu
Mohlo by vás zajímat
E-shop Českého rozhlasu
Přijměte pozvání na úsměvný doušek moudré člověčiny.
František Novotný, moderátor

Setkání s Karlem Čapkem
Literární fikce, pokus přiblížit literární nadsázkou spisovatele, filozofa, ale hlavně člověka Karla Čapka trochu jinou formou.