Diagnóza F

15. září 2016

Nejen o duševních nemocech s psychology, psychiatry a psychoterapeuty.

Pod písmenem F se v seznamu diagnóz skrývají poruchy duševní a poruchy chování. Možná je má někdo z vašich blízkých, možná vy sami. A možná je ve vašem životě jen něco trochu jinak a nikdo to zatím nepojmenoval.

V Diagnóze F jsme otevřeni tématům, o kterých se těžko mluví. Nabízíme jiný pohled na nelehké životní situace, kterými možná procházíte. Tam, kde jiní končí, my začínáme. Nikdo není imunní. Mít psychiatrickou diagnózu ovšem nemusí znamenat, že jste blázni. Prožívat těžkou životní situaci neznamená, že je všemu dobrému konec. Hosté Adély Paulík Lichkové jsou psychologové, psychiatři a psychoterapeuti. Každý čtvrtek po 18. hodině se s vámi podělí třeba i o zajímavé příběhy ze své ordinace. A možná poradí i vám. Dotazy pište na adela.lichkova@rozhlas.cz.

Pořad připravuje a moderuje: Adéla Paulík Lichková

Historie pořadu:Pořad vznikl v únoru 2011. Původně byl vysílán ve čtvrtek od 21:00, v dubnu 2012 se přesunul o hodinu dříve, do času 20:00–21:00. Od ledna 2014 byl v kratší, leč koncentrovanější podobě vysílán v rámci odpoledního On Air ve čtvrtek po 18. hodině, nyní si ho můžete poslechnout po čtvrteční 17. hodině.

Adéla Paulík Lichková (*1981), vystudovala obory sociální práce a sociální patologie a prevence, 11 let pracuje v oboru závislostí a drogových služeb, nyní jako terapeutka v Terapeutické komunitě pro drogově závislé, Nová Ves, Advaita o.s.

Záznamy jednotlivých dílů najdete v iRádiu.

autor: Adéla Paulík Lichková
Spustit audio

    mujRozhlas

    –  audiosvět Českého rozhlasu na jednom místě

    Nejposlouchanější

    Více z pořadu

    Mohlo by vás zajímat

    E-shop Českého rozhlasu

    Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?

    Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

    jak_klara_obratila_na web.jpg

    Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama

    Koupit

    Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.