Jak se nejlépe maluje? Když nejste úplně v pohodě, múzy hned dorazí
Ivana a Zuzana tentokrát ve studiu přivítaly studentku psychologie Adélu. Spolu mudrovaly nejen o tom, jakým způsobem by chtěla dosáhnout věčného života.
Ivanka se na začátku vypovídala ze svého dávného zážitku, kdy byla na vystoupení nějakého kouče a jemu na závěr přiletěl na ruku sokol. Adéla se pak rozvykládala o tom, že ráda kreslí třeba krajinky, ale deprimuje ji, že od té doby, co má spoko život v manželství, má také slabší inspiraci. Také se svěřila, že jakožto mladý člověk zvládá víc věcí najednou – u malování se dívá na historické filmy nebo skládá prádlo. Poté také rozsáhle popsala, jak ji současný manža Honza požádal o ruku v tramvajce.
Padlo také na téma dědění vibrátorů, manželství v mladém věku, jak je Brno podle Adély boží a že sbalila manžela na grilovačce. Pak se mohlo jít pomalu domů.
Chcete si popřemítat o tom, proč se někteří lidé berou, aniž by museli? Pusťte si do uší a duše Buchty a možná se Vám to zadaří.
Související
-
Jak dlouho vyrábí slepička vejce? A jak vytáhnout ježka z plotu?
Ivanka se na začátek dílu, který měl původně být o zázrazích a kuriozitách, dlouze rozvyprávěla o tom, že zachraňovala ježka, který bříškem uvízl v plotě.
-
Jak prodat například pračku? Musíte poznat lifestyle kupujícího. Třeba to, že mu pere služebnictvo
Ivana a Zuzana tentokrát přivítaly ve studiu psycholožku z banky Moniku aka Monču, která jim povyprávěla nejen o manžovi, ale i o tom, jak v Africe hledala zásuvky.
-
Na Wikipedii je svět ještě v pořádku. Heslo vlašský salát vám vytře zrak
Ivana a Zuzana tentokrát přivítaly ve studiu novináře Matouše Hrdinu, který je není jen autorem newsletteru Pod čarou, ale i potápěčem do hlubin internetu.
Více z pořadu
Mohlo by vás zajímat
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka


Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.